Biomechanikus tetoválás stílus
A biomechanika, nagyjából olyan horderővel bír(t) a tetoválás világában, mint a reneszánsz a maga idejében a korabeli művészetekben. Elhozta a bőrünk alatt rejlő terminátort, egyfajta kreált robotikus világot alkotott, felforgatva ezáltal az elkövetkező évek történéseit.
Az emberi test fémekkel való találkozása, az ember, mint robot, vagy mint cyborg, főként a kései hetvenes, illetőleg a korai nyolcvanas évek Hollywood-jának köszönhető. Ridley Scott Alien-je aratott a mozi-őrültek köreiben, a zseniális H.R. Giger pedig, bezsebelte az Oscart a vizuális tervezésért. Aztán ránk köszöntek a kilencvenes évek, amikor olyan zseniális tetoválók, mint Guy Aitchison vagy Aaron Cain, kifejlesztették a műfaj alapjait, a fém és az izmok találkozását, a biomechanikát.
Kezdetben a biomechanika kifejezésvilágára a fekete-szürke kombó volt a jellemző, hiszen ez a “színvilág” tökéletesen lehetővé tette a művészek számára, hogy a mechanikus elemeket úgymond beleoltsák az emberi húsba. Napjainkra rengeteget fejlődött a biomechanika, olyan kiváló művészek ténykedései nyomán, mint Ron Earhart, Nick Baxter, Carson Hill vagy Nathan Kostechko. A stílus takarásra is ajánlott (mintától függően).